We zijn er!

29 augustus 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Na nog even gezellig wat gedronken te hebben op het vliegveld werdt het voor ons tijd om afscheid te gaan nemen van alle papa's en mama's. Na een paar traantjes bij sommige gingen we naar het vliegtuig toe.

In het vliegtuig moesten we maud haar hand even vast houden, maar zijn uiteindelijk veilig geland. We werden opgehaald door het lieve stel van ons bemiddelingsbureau. Tijdens de autoreis kregen we een korte rondleiding door chiclana, en werden er al meteen plannen gemaakt om samen waaiers te verven.

Bij het appartement aangekomen besloten we om maar meteen boodschappen te gaan doen voor de avond. Dus met de trolleys naar de winkel zoals we dat geleerd hadden.

Voordat we konden eten hebben we eerst de keuken schoon gemaakt en ook meteen de badkamer. Omdat die er niet zo fris uit zagen. Tijdens het poetsen kwam ook de huisbaas even langs. Engels kon hij niet zo goed maar we zijn er samen uitgekomen. We gaan hem nederlands leren! Doei en hallo zijn al gelukt.

Rond 11 was het eindelijk tijd om wat te eten, en lekker op de bank te ploffen.
Nog even de koffers uit pakken en we zijn helemaal klaar.